Інформація про виконання ВССУ Закону України «Про доступ до публічної інформації» за І квартал 2017 року

У І кварталі 2017 року до ВССУ надійшло 25 442 запити на публічну інформацію (24 330 усних та 1 112 письмових), що на 8 495 запитів, або на 25,0 % менше, ніж в аналогічному періоді 2016 року (33 937 запитів). На зменшення кількості запитів приорітетно вплинуло відчутне збільшення (у 1,9 раза) тривалості телефонних розмов із запитувачами за телефоном довідкової служби (І квартал 2017 року – 1 629 год. 57 хв., одна розмова – 4,76 хв.; І квартал 2016 року – 1 172 год. 13 хв., одна розмова – 2,46 хв.)

Із 1 112 письмових запитів 930 (83,6 %) отримано від громадян, 170 (15,3 %) – від юридичних осіб, 2 (0,2 %) – від ЗМІ і 10 (0,9 %) – від громадських організацій. Зокрема, електронною поштою – 989 (88,9 %), поштою – 107 (9,6 %), через приймальню громадян – 16 (1,5 %).

Усі письмові запити опрацьовано та розглянуто в установлені терміни. У межах компетенції ВССУ надано запитувану письмову інформацію 1 109 особам, 60 запитів перебуває на опрацюванні в межах установлених термінів. У задоволенні 38 запитів відмовлено, оскільки запитувана інформація була відсутня у ВССУ або не належала до публічної.

Кількість задоволених усних запитів становить 24 330, із них 20 555 прийнято за телефоном довідкової служби, 3 775 – під час особистого прийому (у тому числі консультативного характеру).

Щодня до ВССУ надходить у середньому 410 запитів, у тому числі 392 усні та 18 письмових.

Питання, порушені громадянами у запитах, стосувалися роз’яснення норм процесуального законодавства, строків подання та порядку оформлення касаційних скарг (клопотань, заяв), справляння судового збору, видачі копій судових рішень ВССУ, надходження та стану розгляду скарг і заяв, надання статистичних даних ВССУ тощо.

Меню