Інформація про виконання ВССУ Закону України «Про доступ до публічної інформації» за 2011 рік

Від моменту набрання чинності Законом України «Про доступ до публічної інформації» (із травня 2011 року) по грудень 2011 року Вищим спеціалізованим судом України з розгляду цивільних і кримінальних справ (далі – ВССУ) отримано 48 628 запитів громадян, із них усних – 48 307, письмових – 321. Зокрема, письмові запити на інформацію надходили поштою – 65, електронною поштою – 238, через приймальню громадян – 18.

Від фізичних осіб (громадян) надійшло 272 звернення (84,7 % від загальної кількості). Водночас активність юридичних осіб та громадських організацій є незначною, від них надійшло лише 47 звернень (14,7 %); від представників ЗМІ – 2 (0,6 %).

Усі запити опрацьовано та розглянуто в установлені терміни. У межах компетенції ВССУ надано 316 письмових відповідей по суті. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» належним розпорядникам інформації направлено 3 запити з одночасним повідомленням про це запитувачів. У задоволенні 2 запитів відмовлено, оскільки запитувана інформація не належала до публічної або була відсутня у ВССУ.

Для ефективного виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та з метою забезпечення спрощеного доступу запитувачів до публічної інформації в липні 2011 року відкрито call-центр ВССУ (довідково-інформаційну службу). Автовідповідач повідомляє громадянам адресу ВССУ, графік роботи відділу прийому громадян, інформацію щодо особистого прийому керівництвом, порядок подання касаційної скарги тощо. Якщо відомостей, наданих автовідповідачем, недостатньо, громадянин може обрати режим з’єднання з оператором (спеціалістом відділу прийому громадян та надання довідкової інформації).

Відтак, завдяки застосуванню сучасних інформаційних технологій у ВССУ запроваджено простий та зручний спосіб отримання достовірної та повної інформації.

Відділом прийому громадян та надання довідкової інформації ВССУ прийнято та задоволено понад 48 307 усних запитів на інформацію, із них: 38 583 – за телефоном call-центру; 9 724 – під час особистого прийому (у тому числі консультативного характеру).

За даними моніторингу кількість усних запитів постійно зростає:  у IV кварталі 2011 року таких запитів надійшло 21 712, що на 24 % більше, ніж у III кварталі 2011 року (17 510).

Щодня до ВССУ надходить у середньому 295 усних запитів (60 – на особистому прийомі, 235 – за телефоном).

Запити на інформацію стосувалися роз’яснення норм цивільного та кримінального законодавства, порядку оформлення касаційних скарг, сплати судового збору, строків касаційного оскарження, оскарження ухвал судів касаційної інстанції до Верховного Суду України, видачі копій судових рішень ВССУ, результатів розгляду скарг та заяв, надання інформації щодо заробітної плати суддів, копій документів (Інструкції з діловодства у ВССУ, роз’яснювальних листів тощо).

Меню
Контакти:
Судовий збір
Офіційне видання